Mooie merken op Google+

De populariteit van Google+ is astronomisch gestegen sinds het werd gelanceerd in 2011. Met meer dan 750 miljoen geregistreerde gebruikers, hebben ook bedrijven veel te winnen met het ontwikkelen van een aantrekkelijke bedrijfspagina op Google+.  Wat vind je van de onderstaande merken?

KLM

KLM heeft drie pijlers als het gaat om social media: social service, brand, reputatie en commercie. KLM is ook bij Google+ een herkenbaar voorbeeld met een krachtige pagina.

Toyota

Toyota heeft ook een uitstekende Google+ pagina. Ze delen nieuws uit de branche, inspirerende foto’s en innovatieve concepten en werken regelmatig hun pagina bij.

Hugo Boss

Als een high-end fashion retailer, is Hugo Boss een expert in visueel ontwerp. Ze hebben de strakke lijnen ook online uitgevoerd en gebruiken de kleuren van de kleding bij hun Google+ pagina.

Hennes en Mauritz

De H&M Google+ pagina staat vol met product foto’s. Maar er zijn ook ‘achter de schermen’ berichten over foto shoots, video-interviews met beroemde ontwerpers en tips voor aankomende modetrends.

NASA

Nasa plaatst via Google+ vaak real-time foto’s en videoclips van ruimtevluchten, links naar artikelen over technologie en ruimtevaart, en creëren hang-outs met wetenschappers en astronauten.

Toegevoegde waarde?

Wat vind je van deze voorbeelden? Inderdaad mooie merken met goede Google+ pagina’s? Of vind je het weinig toevoegen? Ook als je het bekijkt ten opzichte van de Facebook pagina’s? Is het inderdaad een ‘plus’?

Wil je meer weten over Google+ en bedrijfspagina’s? Bekijk dan onderstaand filmpje.