Boekentip! SIMPEL. Zakendoen met social media.

Binnen een paar uur heb je het boek uit. Het leest vlot en heel prettig. SIMPEL omschrijft veel relevante voorbeelden uit de praktijk. In deel 1 gaat Jan Willem Alphenaar in op ‘zaken doen’ in het algemeen. Deel 2 beschrijft helder en duidelijk de verschillende social media en deel 3 geeft tips en ideeën over de (commerciële) inzet van social media. Rianne Jacob-Schouten schreef al een zeer aansprekende review van het boek. Het is een review die goed weergeeft waar het boek over gaat. Daar heb niets aan toe te voegen. Dat zal ik dan ook niet doen…

Meer info over het boek vind je op http://simpelzakendoenmetsocialmedia.nl. Het is zeker ook een leuk idee om de speciale Pinterest pagina (origineel!) van het boek te bezoeken. Dan krijg je gelijk een goed beeld van alle lezers van SIMPEL 🙂

Kortom; SIMPEL is een ‘must have’ voor iedereen die zakelijk met social media aan de slag is of gaat!