Boekentip 16!

boekenDigitale Trends in 60 minuten

Zo fijn dat ze er zijn die kleine handzame interessante boeken zijn die je snel ‘bijpraten’ over verschillende marketingonderwerpen… Onlangs heb ik twee boeken gekocht – en gelezen – en ik wil ze hierbij van harte aanbevelen als boekentip!

Frankwatching.com

Wat zegt de website zelf? “Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.”

Dit klopt wat mij betreft helemaal. In zeer korte tijd lees je lekker snel door de boeken heen. Je bent in een uurtje heel wat wijzer en (beter) op de hoogte!

Contentmarketing in 60 minuten

Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek. Carlijn Postma laat zien hoe je het aanpakt.

Overtuigen met neuromarketing in 60 minuten

Hoe kun je neuro marketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek in 59 minuten (ja, één minuut sneller!) hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuro marketingbril. Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.

[ Bronnen:  Frankwatching en uitgeverij Haystack ]

9789461261014-480x600

9789461262233-480x600